trečiadienis, lapkričio 19, 2008

Fotofabriko rezultatai

Šiandien galbūt vieniems netikėtai buvo, kitiems jau buvo nujaučiama, pasklido informacija apie areštuotą sąskaitą vienos iš IT bendrovės. Turbūt žodis "krizė" tapo neatsiejamas nuo mūsų kasdienybės.

Žemiau pateikiu grafiką, kaip kinta Google paieškos sistemos žodžio "krizė" grafikas.

Taigi rezultatai akivaizdūs. Bet kaip sekasi Fotofabrik'ui? Ar mus jau palietė šis magiškas žodis?

Galime tiesiog žiūrėti į skaičius (spalio mėnesio rezultatai):

Asmeniškai esu pesimistas, galbūt tai padeda stengtis dar labiau. Bet rezultatai daugiau nei geri ir tie rezultatai yra pasiekti nuo tikrai gan žymių skaičių. Galbūt jie galėjo būti dar geresni. Dėkojame visiems pirkėjams, kritikams, pagalbininkams, be Jūsų mes nežingsniuotume į priekį.

Tikimės, kad visas pasaulis išlips iš šios susidariusios situacijos. Viršuje esanti kreivė vingiuos žemyn ir susilygins su 0.

Simas

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kaip buvęs darbuotojas džiaugiuosi, kad krizė nešą jums pelną :)) Taip ir toliau !

Anonimiškas rašė...

Galbūt nereiktų sakyti, kad krizė neša pelną, ji bet kokiu atveju palietė kiekvieną.

Anonimiškas rašė...

Na nenorėjau, kad suprastumėt tiesiogiai "nešimo pelno", bet tiesiog manau, kad vartotojai dažniau rinksis įmonės, kurios nėra tokios didelės ir nelanksčios susidūrusios su problemomis, kurias sukelia krizė. O rinksis tuos kurie greitai gali keistis ir prisitaikyti prie esamos rinkos ir pasiūlyti geriausias kainas. Kas e-shop`ui yra manau paprasčiau. Paprasčiausiai žinai, kad tavo garantinis nedings su visa bankrutavusia įmone, kas vartotojui yra labai svarbu (Čia iš šiandieninių potyrių buvusiam Beon`e, žiūrint kaip ateinantys žmonės atsiima savo PC, nes niekas jų jau mėnesį netvarko).